torek, 12. december 2006

25 - Voda na Marsu

----------------------------16. November 2005


Odkritje leta: Srecal sem Kitajko, ki je sledila ritmu.
prva na sploh - in to po vseh diskotekah na Kitajskem in NY, ki smo
jih obiskali.
To je odkritje reda velikosti - "vode na Marsu" (mogoce nic v
primerjavi z m teorijo sicer, pa vendar le: izjemno odkritje v
antropologiji)
Odprejo se povsem nova vprasanja: A to pomeni, da se da ritem naucit,
a je mogoce genetsko drugacna, da ni mogoce iz drugega planeta...

Seveda je moje povsem znanstveno zanimanje razumela
povsem narobe in mi rekla "I do not date"
Kaj takega - punce no! - samo seks vam gre po glavi
Uspel sem zvedet le nekaj pomebnih podatkov: da je iz Hong Kong-a, da
se ji to, da sledi ritem, ne zdi nic posebnega, ter da tisti fant
zraven ni njen fant... Sami sistematicno kategorizirani podatki v
imenu znanosti.
In potem se je izgubila v mnozici...
To proglasam za veliko izgubo (pa ne zame - za clovestvo)

Ritem je sledila povsem tocno - neverjetno - boljse od vecine belk.
Ambak! za odtenek tehnicno! Se zmeraj dalec od vecine crnk! Tu se pa
zacne en drug svet. Pri njih gre pa to deep down... uuuu mama. (upam
da znate ta "uuuuu mama" prav precitat)

*

Vse to se je seveda dogajalo v Brooklynu.
cel kup umetnikov je imelo "dan odprtih vrat", kar pomeni da si se
lahko sprehajal po njihovih studiih (tudi Ben - kolega s katerim sem
razstavljal na rojstni dan)
Na ulici so bili se performansi.
V ozadju na platnu so se vrteli, verjeli ali ne: video-ti od Laibachov
- neverjetno jih je bilo videt kako vojasko korakajo po dezeli
Slovenski - in to na platnu sredi ceste v Brooklynu...
To sem pa lahko uporabil za trden dokaz, da Slovenija res obstaja -
vec ljudi, ki sem jih vprasal tam okoli, je namrec poznalo Laibache
kot Slovenijo...

V zadnjem casu sem se namrec kar nekajkrat zapletel v pogovor, ali je
Slovenija sploh zaresna drzava...
Seveda Je! in ne samo to, zelo kompleksna drzava smo. Z razlicnimi
predeli, kjer ljudje zivijo drugace kot oni za dvema hriboma, in se
bolj drugace od tistih iz "velikega" mesta, ki jih nekateri iza hribov
potem ne marajo, in tako naprej in tako naprej... - cel svet, na
tistem koscku zemlje...

Filigranska struktura nasega dela sveta je neverjetna
Zamizite na eno oko in poglejte politicen zemljevid sveta kot grafiko,
a opazite kako se Svet okoli Slovenije povsem razdrobi - nikjer drugje
na svetu ne toliko - in mi smo v samem centru te razdrobljenosti.
- in pa se ena zanimiva lastnost Slovenije se opazi na tem zemljevidu
- toliksna kot je povrsina nase zemljice - proporcionalno ene toliko
slovencev srecas v NY.

Ni komentarjev: