torek, 12. december 2006

4 – Konec kvantnega cudeza

-----------------------------28. November 2005


V praznem prostoru, kar tako iz nica, kar naprej nastajajo delci in
anti-delci. Takoj ko fizika to opazi rece: Ne, to pa ne gre! In
izginejo brez sledi.

Po eni teoriji je celo vesolje tak dogodek, le da ima v tem primeru
kvantna fizika, nam na sreco (ali nesreco – kakor kdo hoce), mal
daljso lajtungo…

Manhattan kvantni cudez pa je trajal nekje vmes: pol-leta.

On the move from Upper "White" Side - Back to "Black" Brooklyn!

Sedaj se koncno lahko oddahnem… Phuuuuuuuu… dobit stanovanje v NY je
trdo delo. Porabil sem dva vikenda in celotne thanks giving praznike
od jutra do vecera – internet, telefon, obisk, internet, telefon… kaj
vse vidis… neverjetno, ceprav sem ze utrjen in navajen na marsikaj, me
je vse skupaj vcasih malo potolklo…

Ko sem Jacku povedal da iscem nov plac je seveda takoj zacel iskat
drugega in sem mu moral obljubiti, da se sigurno preselim do 1.
Decembra. Vuk je napovedal, da pride 2. Decembra in sem mu obljubil
plac do takrat, vecina stanovanj se oddaja na prvega…To Soboto sem
Vuku in Jacku objavil "Red Allert" Ratalo je pa v Nedeljo zadnji
prosti dan, ki sem ga imel pred prvim in cisto nic prej.

Selim se z Alvarom. Najela sva celo stanovanje, ki ima tri spalnice in
bova iskala se tretjega cimra. Za enkrat je Alvaro ze zrihtal eno
spanko, ki bo tu dva tedna in nama bo placala $600 – ni slabo, ne :-)
Da sva dobila stanovanje sva morala placati prvi, zadnji mesec,
security depozit, broker's fee = denar za 4 mesece najemnine. V
Tolarjih rata iz tega 7 mestna stevilka! - kar naju je obubozalo
skoraj do kosti. Naj se omenim da je stanovanje brez pohistva… Na
dolgi rok pa bova z dodatnim najemnikom (ki mu bova zaracunala zlobno
najemnino – he he) prisla skozi zelo ugodno in pa se bolj kot to v
STILU. Stanovanje je res super :-)
Cez dva tedna, ko gre spanka ven, se lahko celo odlocam med majno sobo
in smesno majno najemnino ali veliko sobo za nizko najemnino.

http://www.google.com/lochp?hl=en&tab=wl&q=674+park+pl+brooklyn+NY

*

Alvaro:
Zgodba se zacne z Jackom. Poleg tega da je bil svoj cas velik pianist
in pise clanke, ki so objavljeni v petih jezikih… tudi rad igra poker.
Ja, prav ste slisali: Poker. Naucil se je celo uporabljat moj
racunalnik, da se lahko vadi v on-line pokru. Bil sem zraven ko je
zasluzil ogromno (zal) virtualnega denarja. Enkrat je tudi zmagal
internet turnament, ki bi mu v real life-u prinesel $150.000
Zvecer gre pa ven in igra zares. To pa zna bit se kar zajebano. Saj
veste: You Win you Loose. tako to gre.
In ko je izgubil, je v dnevno sobo nastimal se enega cimra. Na Upper
west side to pomeni $650 na mesec. In ta cimer je bil Alvaro. Evo! Od
tu ga poznam…

Alvaro je iz Kolumbije in sploh ne sverca kokaina. Ne!, se hujse,
boril se je proti njemu… Sedaj je asistent na Brooklyn collag-u, kjer
dela doktorat iz organske kemije.

On je clovek, ki v vsakodnevnem zivljenju, preklinja kvantno fizik.
Cela pizdarija, da ne mores dolocit atomu ali pozicije ali hitrosti
hkrati *#@!!#*!%!
Priblizno tako kot nam arhitektom, ko nam Slovenski urbanisti ne
pustijo narest drugacne hise kot tiste z dvokapnico !!*##*!%!#
Zadnjic je bil cist navdusen - srecal se je z profesorjem, ki je
napisal najboljso knjigo o kvantno fiziko v organski kemiji - Alvaro
pravi da je edini, ki res steka na celem Svetu!!. Razlog je malo manj
casten (prevec strogo je ocenjeval studente in ga je ta profesor malo
prijel)

V glavnem me v naravoslovju seveda zmaga: Jaz sem v osnovni soli
naredil smodnik on pa nitroglicerin (je imel sreco da je eksplodiral
malo kasnje, ko ga ni bilo zraven) V vprasanjih vesolja pa ga vcasih
celo vodim – zadnjic je recimo trdil, da so tezki elementi obstajali
ze ob nastanku vesolja- kaj takega, mislim no...

Sicer pa je cisto normalen latino: po glavi kar naprej hodijo zenske.
Ker v Kolumbiji nimajo belk, si ne more pomagat, da se po mestu ne bi
kar naprej obracal okoli – bogi, kaj mu delate. :-) No ja, v Brooklynu
je bolj ali manj varen.

*

In za konec se misel:

Po dolgem casu sem hodil izven Manhattna in sem se spomnil kako
razsuta, gnila, plesniva je v bistvu okolica.
Hmmm… pa saj je v bistvu tudi Manhattan tak… ambak cisto drugace… in
takrat se mi je posvetilo:

"Manhattan je plemenita plesen"

Sploh ni cudno da tolko stane – to je tako kot tisti plesnivi sircki
ali pa barik vino ali pa recimo cigare… - skratka grenko, trpke reci…
s stilom!

Ni komentarjev: