torek, 12. december 2006

34 - zadnji del

------------- 12 Junij 2006

Ravnokar sem dobil novico da so delavne vize za 2007 potekle!
Dva meseca prej kot lani.


http://arstechnica.com/news.ars/post/20060602-6971.html

Tako!

Do oktobra sem lahko se tu, potem pa bye bye America.

In kaksni so plani za naprej?
London je ze ves cas moj back-up.

In kaj si mislim o vsem skupaj.
Ne vem se. Nisem se cisto dojel.

Ne morem pa rect da nisem bil pripravljen. Mogoce se komu zdi, da ce
mi je prvic uspelo, da se bom vedno ze nekako zmazal. Meni so to ne
zdi. Ko si tu, se ves cas zavedas, da si prekleto na robu. To je
energija mesta.
Pred eno uro se vracam iz se enega job intervjuja z nekim slabim
birojem... na dolgi poti s podzemno cisto resno razmisljam: za
naslednji biro bom delal tri leta... in ce mi tam ne bo fajn... Tihany
se se ni odlocil in ce me ne vzame, ter kmalu ne dobim kaj dobrega...
casa pa nimam prav dosti... kaj pa vem? viza je predraga da bi se kar
tako spilal...
In ko pridem domov - me prehiti cas!

sedaj ali oktobra?
Mark pravi, da bo MOVK zdaj mogoce dobil neke projekte. hmmm... upam
da bo dovolj da ostanem pri njemu da to se podelamo. To bi bilo super.
Mogoce se bom probal zmenit se s kaksnim drugmi birojem. V bistvu bi
kar rad ostal do oktobra. Da se se navzijem NY in se tudi pripravim za
it drugam... (tako da: v bistvu NYC 26. zadnji del najbrz ni prav
cisto zadnji - to sem napisal, da malo sokiram - he he)


Sicer pa, ce je res kar pravijo:
"if you can make it here, you can make it anywhere"

je cel svet je moj!


nasvidenje v naslednji drzavi.

Ni komentarjev: