torek, 12. december 2006

35 - ima nesto i u lovi

---------------------- 14. Junij 2006

Danes je bil moj prvi dan v novi sluzbi.

V biroju nas je ene dvanajst... trije Americani, trije Kitajci,
Kubanec, Venezuelka, sedaj se en Slovenec... drugih se nisem spoznal
Delam na 91st - Upper East Side. to je daaaalec... imam pa zdaj cas
citat na podzemni - tako bom lahko koncno precital tiste sobotne
priloge, ki mi jih je poslala mati...

In kaj sem delal?
Popravljal nacrte in risal post-moderno fasado!!! da me strela udari!

In kako za vraga je prislo do tega?
Kot pricakovano so mi biroji, ki so ponujali delo, pac sporocili, da
iscejo za dalj casa: veliko srece!

Ostal mi je le se http://www.rosenbergkolb.com/ ki me je pa hotel na
vsak nacin imeti. Ta ponedeljek me je Eric Kolb (sefe) kar poklical:
Peter, ti bos delal za nas!... eee... mam se en job intervju (to sem
se zmisli, ker sem se cakal, kaj mi bodo drugi sporocili)... ne, ne,
ti bos delal za nas!...

Kako sem prisel do njih je tudi zgodba zase.
Ko nekdo klice za job intervju, sem si v mestnem hrupu uspel zapomnit tole:
intervju bo v ponedeljek ob 2pm, ime firme je nekaj takega kot "roz
gold...", ti posljemo e-mail, kjer bo vse razlozeno...

In v ponedeljek zjutraj tistega maila ni?! hmm... ok - grem gledat
komu vse sem posiljal rezumeje: pa najdem tale Rosenberg Kolb - aha.
close enough to "roz gold". poklicem in tajnico vprasam: "a intervju
ob 2 se velja?"

Kmalu zatem dobim mail od Roz Golberg - hmmm... to pa ni Rosenberg Kolb, ne?

Ob 2:30 me poklicejo iz Rosenberg Kolb: a smo mi bili zmenjeni za intervju???
emmmm... Ne.... sem se zmotil... ambak sem vam pa poslal rezume, ce
vas zanima, lahk pridem :) - kmali zatem me poklicejo na razgovor.

Najprej sem sel tja bol tako - ker je fajn it na razgovor in ker
rezerva ni nikoli odvec. Cisto resno me je vprasal: "a si videl naso
interent stran?, kaj pa si mislis o "klasiki" (s tem je sicer mislil
na post-modernizem, pa sem mu vseeno odgovoril, kot da me sprasuje o
klasiki - ja, klasiko spostujem ce je dobra...) No, vse le ni tako
slabo: pricakuje neko trgovino in bo potreboval moje izkusnje, ki sem
jih dobil pri MOVK...
Ko sem prisel domov s tega intervjuja, zvem za vize... (NYC 26. zadni del)

*

Tako! pa sem se prodal! - vendar ne poceni!!!

in za konec se citat iz (genjalnega) balkanskega filma:

"Nije sve u ljubavi, ima nesto i u lovi"

Ni komentarjev: