torek, 12. december 2006

31 – Hamburger v Kitajski restavraciji

---------------------- 4. Maj 2006

Jason (investitor - "Soprano varianta" 150 kg Brooklyn lokalec): ni mi vsec to kar si naredil, predrago, prevec "sleek", sploh me nisi razumel, jaz sem hotel grobo, industrijsko, neobdelano... ne zaupam vec temu biroju, Ne bom placal !!!
Mark (sef biroja): po pogodbi, ki si jo podpisal, sem dolzan narediti ceneje, ce zahtevas. Vse tvoje pripombe sem uposteval, nacrti so koncani... Argument da ti ni vsec ne steje. Moras placati !!!

in tako naprej in tako nazaj - stiri ure na v vse visjih decibelih!

Mark je kasneje komentiral priblizno takole:
Ce gres v kitajsko restavracijo in narocis hamburger, pa ga kljub tvoji razlagi ne naredijo tako kot bi ga ti rad... moras vseeno placat! Kaj pa si sel tja noter to narocit!
In lekcija: Ce ni prave energije na zacetku, ne niti zacet s projektom...
Pa se problem: Mark nima niti toliko denarja, da bi Jasona tozil.

In kako vse to mene zadeva?
Mark je ze vzel kredit, da nam je placal za ure porabljene na tem projektu... (se dva druga projekta nista sla skozi (te dva ne po nasi krivdi) - "For Eyes" je sicer super uspesen, vendar ne dovolj, da obdrzi cel biro pri zivljenju)

Ni videti da imamo se kaksen projekt na obzorju!

Here we go again!

OK. saj je ze rutina. Izboljsat in dopolnit internet stran, nabrusit rezumeje, razposlat birojem... Pa saj niti ni v tem problem.
Z mojo vizo ne smem menjat delodajalca! Ha! Delavne vize pa so ze prakticno mimo in bodo spet oktobra...
To pa pomeni ali ilegalo ali volunteering.
Sem se ze povsem pripravil na nov "New York street life"

Danes pa je Mark prvic najavil: Dobil sem en majhen projekt, ki nas bo se nekaj casa drzal pri zivljenju... zdrzita. (zdaj sva samo se midva z Nino - Andreo je ze odpustil...)

Jutri poslovno leti v Los Angeles... drzimo pesti da bo tudi tam kaj.


Coffee Box:
Isti dan, ko sem letel nazaj v Slovenijo sem sel na hitro mimo, da naredim kaksno fotko... in poglej, poglej: "Grand opening" Jason je bil tam in mi je zgolj na hitro rekel: "it seems, it is a success" in sel stran. Zaradi skrteganosti z nasim birojem sem zacutil, da ga moti da sem tam.
Pred nekaj dnevi pa gremo z Mitjo in Ino tja na kavo, kjer se je Jasonov sodelavec (,ki ocitno ne pozna situacije,) pohvalil, da so spet prebili rekord prodaje.

slikice:
"Fulton-Market-Brooklyn" je po stopnicah gor nad Coffee Box-om. Na levo je bar/restavracija "eat in kitchen" na desno pa trgovina. dizajn je v glavnem od Mark-a.
se to: (Pri spremembah na coffee box-u mi niso dali nobene besede. Slo je predvsem za poceni prakticne resitve. kakorkoli ze... vazno da je zgrajen!)


pa se to:
Clanek o "mladih slovencih v NY" bo predvidoma v Delovi prilogi "ONA" v torek 9. Maja.
Zacne se z mojo zgodbo :)

Ni komentarjev: