torek, 12. december 2006

17 - Dark Side of the Moon

---------------------------------------- 13. Avgust 2005

Dve kratki zgodbi

Ker so osebne sem izpustil imena,
nihce od vas jih ne pozna,
prva se je ze vrnila domov, z drugo pa sem povsem izgubil stike...

Pocakal sem, da se je na njima nabralo zadosti prahu, da niso vec aktualne.
Zgodile so se ze pred leti.

I.

Ko povem, da se je sesula firma, niti ne trzne z ocesom. Sem ze
mislil, da je povsem trdosrcna. Ko pa sva se malo oddaljila od druzbe,
mi zaupa svojo zgodbo: Pred kratkim so ji diagnosticirali raka, resno
obliko.
Pri njej ni slo za biti v Ameriki ali doma, ambak za preprosto Biti
ali Ne-biti. In to cel mesec, potem je sla do drugega zdravnika, ki ni
odkril nicesar.
Sedaj je bolje – no, jaz se ne bi bil pomirjen, ambak tega ji nisem
hotel povedati.

II.

En vikend me povabi na BBQ (meso so pekli na pozarnih stopnicah v
njihovem stanovanju) Ko pridem tja, je ni nikjer. Povedo mi, da je v
sobi in da nimajo pojma, kaj ji je: naj grem do nje. Ko pridem tja, se
joka in se noce pogovarjat z mano. Pove mi samo, da je komplicirana?!
Se zdaj ne vem zakaj se je slo...

Naslednji Petek, ko se ze cisto dolgocasim od prodaje, se odlocim, da jo
vseeno poklicem – uzaljenost gor ali dol, jaz rabim druzbo!
Pa razmislja po telefonu: "ti je dolgcajt, ne… mmm…. ok ….mmm… pejva na
eno pijaco"- ocitno je tudi njej dolgcajt.
Zvecer pa… ….se ji ni dalo prit v mesto…
Nisem se kaj dosti sekiral…

V Soboto pa me poklice: Pojdiva zvecer na Coney Island, bo prinesla
prigrizek, jaz pa naj priskrbim vino.
OK, tega pa res nisem pricakoval. Zakaj pa ne? Kupim vino.
Zvecer na plazi, ko zacne postajat lepo...
...vstane in se zacne zivcno prestopat:
malo tisine…
"you know... ...I am from Mafia family… …spet malo tisine…
… I was abused as a child" - in gre proti morju…

Potem sva sla na dve najbolj hudobni masini v zabaviscnem parku. Prva
te vrti tako, da samo cakas, kdaj se bos raztrescil na asfaltu. In pa
na vlakec smrti – res nevaren, kvaliteta izdelave je taka kot NY
podzemna -> prej ko slej se bo sigurno sesu, nikoli ne ves, ce ne
ravno takrat ko se peljes ti.

* * *

drzita se punci

Ni komentarjev: