torek, 12. december 2006

18 - Sex, Drugs & Rock'n'Roll

-------------------------- 22. August 2005


Obstajata dve teoriji napredka: Tuba in Beton.

Tuba: bolj ko stiskas, vec dobis ven.
To je sluzba. Vec kot sem tam, vec dobim. Prejsnji teden smo imeli
oddajo, tako da je bilo treba dodatno stisnit, mazilo iz tube zelo
ucinkovito celi moje financne rane…

Beton pa tolces in tolces!, nikjer se ne opazi in nikoli ne ves: lahko
poci z naslednjim zamahom, lahko Nikoli. Ta vrsta napredka rada spravi
ljudi v mentalno stanje, ki bi se ga dalo opisat nekako takole: "a bos
ze pocil hudic *!@*!#!*"

In cesa sem se lotil jaz? Nic manj, kot trde New York Art scene:
"!@!*#@**!!##!!*"
Tolcem ! in Tolcem ! – to Soboto sem vstal v temi in prisel nazaj v temi!
S povrsine se krusijo majhni koscki $35, $12, $24… Vcasih zasluzim
dobro, vcasih nic…
Pojavljajo se tudi globlje razpokice. Ni jih dosti, jih je pa vse vec,
nekatere postajajo vse bolj opazne: opisal bom tri: Sex, Drugs &
Rock'n'Roll

- Sex
Na Unioncu (kje pa drugje) sem dobil najbolj zanimivo ponudbo do sedaj.
Mimo je prisla "spremljevalka". Ko je videla serijo, kjer sem uporabil
ljudi in grafike, se je cisto navdusila. Vprasala me je, ce me kaj
moti da jo bom slikal golo? in mi dala stevilko.
Ko jo poklicem, me vprasa za ceno: Zmislim si, da so mi prijatelji
odsvetovali manj kot $2000 - takoj vrze dol slusalko. - no probal sem
:-)
Poklicem se enkrat - tokrat se menim z njenim "mozem" $300 - in slikat
moram v mojem studiu. Shit! Hitro mu recem, da moram preverit, ce bom
dobil nek plac in da bom poklical nazaj.
Sem ze imel ideje, da bi improviziral studio, ambak z zvodniki se ni
za zajebavat. Tako da mu povem da tega pac ne morem.
Potem se zmenimo, da se bo morala slikat drugje :-(
Cez dva dni dobim slike preko e-maila. Zadaj sem ze namontiral grafike.
Ko jo poklicem se oglasi tajnica in sedaj cakam na njen odgovor. (ahh,
ce bi se ljudje v NY, drzali dogovorov…)
Poslijam vam samo eno slikico, da me ne boste obtozili nespodobnosti.
Ce kdo res hoce, pa mu lahko posljem se ostale… :-)


- Drugs
Povabili so me na privat zur od "Pulse industries" (to so tisti tipi
ki so v sceni, Dj-jajo, delajo fly-jerje, prodajajo majcke…) To so
cisto neke nove dimenzije. Mentalno so na totalnem spidu, (v legalnem
in ne-legalnem stanju duha…) tako da sem jih, s svojo preprosto
hribovsko pametjo, komaj dohajal… Nekateri delajo grafike, drugi
Dj-jajo, gostujejo po Ameriki, Evropi…
Kolega me je predstravil: to je Peter, on bo delal animacije za nas…
(v teh krajih to se ne pomeni, da jih bom res – imam pa vsaj sanse)
Naslednji dan so me povabili na zur, ki ga organizirajo za sirso
publiko (pod obokom Washington bridga) To delajo brez vstopnine, rekli
pa so, da bodo prostovoljno zbirali za odkupnino (bail), za njihovega
prijatelja, ki je "meditativno" potoval (trip) po Grand Canyonu, pa so
ga dobili…
Ko sem prisel pod most, jih nisem uspel najt. Ko jih poklicem: "sorry,
pregnala nas je policija"…
Zna bit se zabavno :-)


- Rock'n'roll

27. Avgusta, na moj rojstni dan imam razstavo!!!

No ja, ni ravno na Manhattnu, v bistvu je bolj sredi Brooklyna.
(Williamsburg) In niti ni v geleriji, ambak v "art studiu" od kolega,
ki sem ga spoznal na Unioncu…

Ambak… razstava je razstava in New York je New York! Kdo pa je ze imel
razstavo tu? A? in to samo tri in pol mesece, po tem, ko sem prisel
sem :-)

Razstavo imam skupaj z Benom.- arhitekt, 33let, American, se ni imel
razstave, ravno je prekinil dolgo vezo s punco (kitajko)…
http://bolandesign.net/
Zadnjic sem mu prisel pomagat pripravljat prostor, pa sva koncala s
petimi piri, vsak… naslednji dan pa v sluzbo, uf! Pa recite da je
lahko prodret na art sceno!

Ben pricakuje 20-50 ljudi - jaz sem povabil vse, ki jih vsaj
priblizno poznam (znancev in kolegov imam ze kar dosti), ambak ce
zares prideta eden ali dva, je ze uspeh.



In za konec
Pred nekaj dnevi se je vreme za dva dni malo ohladilo. Zapihal je prvi
vetric, ki je malo zadisal po jeseni. In ne boste verjeli: Um mi je
zacel spet funkcionirat: zbudil sem se iz dooolgih morasto cudovitih
sanj: "hmm, kaj se je pravzaprav zgodilo?"

Sedaj je spet vroce… :-)

Ni komentarjev: