torek, 12. december 2006

38 - obisk v Sloveniji

------------------------- 11. Oktober 2006

po poteku vize lahko ostanem tu se 30 dni. odlocil sem se, da se s turisticno vizo takoj vrnem se za 3 mesece - da se malo potujem po tej precudoviti dezelici.

no. to je zgodba za carinika. drzite pesti, da me spusti nazaj v drzavo.
resnica je, da bom ves cas v tej usivi pisarni in bom delal se do zadnjega dneva, ko bom lahko.

razlog je kljub barvam prihajajoce jeseni - zelen.
solnine v Londonu se vrtijo okoli 10.000 £, zdaj pa racunajte!
tudi ce dobim solnino, zna bit precej na tanko...


*

7. novembra priletim v Slovenijo... sobota, 11. novembra bo zur... 14. novembra pa ze letim nazaj v NY... kjer bom do 11. februarja! ko dokoncno pridem domov (ce se ne zmenim se za tri mesece seveda...)

pijaco in jedaco, kot ponavadi, casti nas omiljeni president Bush

ker smo bili ze tolikokrat v pelegrinu, predlagam spremembo
lahko je pri nas doma "dumzaleeee.... zur!"
ce pa kdo ve za kako koco ali kaj podobnega, bom pa se bolj vesel.

ko bom vedel bolj natancno, posljem vabilo z napotki...
datum je siguren.


*


lahko si mislite kako me te solnine spravljajo na obrate. samo probajo naj mi prodajat meglo kot to radi pocnejo v domu za upokojence na zoisovi ulici. jaz listka o opravljeni soli ne rabim. biroje zanima zgolj kaj znas naredit za njih.

najvecjo vzpodbudo mi je dal intervju z Tihany design. resnicno so se zanimali kaj smo/sem ze delal in kako razmisljam... bil sem malo prekratek, vendar je sporocilo jasno.
studij je investicija vredna rizika.


*


baje bo Jankovic po vsej verjetnosti nov zupan Ljubljane (o tem nimam mnenja) njegov arhitekt pa bo Kozelj - dobil sem komentar, da bodo sedaj dobili delo le njegovi priliznjenci... tovrstni komentarji so za slovensko arhitekturno sceno precej vsakdanji (o tem pa imam mnenje! )

poleg ocitnega razloga, da pac nimam vez,
me skrbi nekaj dosti bolj osnovnega in pomembnega!

...

majhni sistemi radi ustvarijo monopol. v velikih sistemih je podobno, le da je zaradi velikosti teh monopolov vec...

najprej to seveda povzroca vecjo konkurenco.

pri doloceni velikosti zatiranje nasprotnika ni vec uporabna taktika. enostavno je prevec ljudi, da bi lahko vse obvladal...

sistem zaradi tega postane mnogo bolj odprt - vsebinsko ga nihce ne more vec povsem (ob)vladat.

lobiji in veze kljub vsemu delujejo, vendar na sto razlicnih nacinov.
"ce vrzes kocko enkrat je to sreca, ce stokrat je statistika"

za povrhu so same veze in znanstva ogrozena s konkurenco... nihce ti ne brani da zaposlis svoje ljudi, vendar ti nihce ne garantira da bos potem lahko prezivel konkurencni boj.

v praksi se to pozna tako, New Yorcani neprimerno bolj samozavestno vlagajo v svoje sposobnosti. ce si res dober, bos v kapitalisticni dzungli to ze nekako prodal.

nisem se zasledil, da bi se kdo pritozeval nad tem,
kako je ze tako ali tako vse zmenjeno in se itak nic ne da.

upam si trdit celo, da je to "taboo"
to je v nasprotju s samo idejo, s katero so ustanovili druzbo.

Ni komentarjev: