torek, 12. december 2006

33 - drzi vrabca, lovi goloba

----------------------- 6. Junij 2006

Se mene je presenetila hitrost s katero se vrti ta NY.

Rezumeje sem razposlal prejsnjo sredo. Naslednji dan dobim tri klice –
v ponedeljek sem ze bil na treh job intervjujih. Zvecer pridem domov -
na e-mailu vabilo na tri nove intervjuje to sredo.


Vceraj (ponedeljek):

11 am - "studio di artitettura" - nimam pojma kdo so (tako so se
predstavili po telefonu, na netu jih ne najdem) vem pa naslov. In ko
pridem tja jih takoj prepoznam: Post-modernisti - in to ne kar eni,
ambak eni najbolj znanih, ki delajo z Aldom Rossijem.
http://www.ma.com/
Navduseni so nad mojim rezumejem – pripravljeni so podpisat vizo –
obljubijo da me poklicejo cez nekaj dni.
Pri sebi naredim takle plan: ce zavrnem ta biro in grem zaradi tega
domov, si bom lahko v zivljenjepis napisal: "iz protesta do
Post-Modernizma sem raje zapustil NY!"
hmm… ni slabo

2 pm - Drugi so "head hunterji" – agencija ki isce ljudi in jih
posreduje naprej birojem – spet zelo navduseni – zaradi komplikacij
glede vize malo omahujejo – sedaj (kao) iscejo delo zame…

4 pm - Tretji "BAM studio" http://www.bam-studio.com/ mlad energicen
team. Ponujajo solidno placo, veliko bonusov (zavarovanje, mobitel,
karta za podzemno…) Njihov moto: ucinkovito, cenovno ugodno, nothing
too fancy… Povedo mi, da so intervjuvali 10 ljudi in da naj racunam,
da bom sel naprej v ozji krog treh.
Tu bi se najbrz bolj ucil managementa kot dizajniranja, ambak tudi to
je vazno - in ce si s tem se naberem se nekaj denarja (sele zdaj
vidim, da me je sefe res slabo placaeval) Verjetno pa pri njih ne bi
ostal cela tri leta, kolikor mi bo omogocila viza.

Danes (torek) je pocitek in priprave na jutrisnje intervjuje.

Jutri (sreda):

2 pm – McKay – http://www.mckay-architects.com/ - ni slabo - morda
malo prevec minimal za moj okus, ambak kdo ve: mogoce se izkaze, da
delajo fajn stvari… In pa: nikoli ni odvec imet se kaksno opcijo pri
roki.

3 pm – Tihany design – http://www.tihanydesign.com/
Now we're talking! Tile interjerji pa men zaspilajo.
Ambak! Iscejo osebo, ki zna skicirat – 3D modeliranje je plus, ma ni obvezno
???!!!
Vecje neumnosti pa se ne – srednjeveske nazadnjaske duse - jaz delam
skice direkt v kompjuter.
In ker se tako zlahka ne predam sem sedaj naprintal 3D modele, da jim
pokazem, da se to da. (modele, ki sem jih naredil, ko smo razvijal
ideje)
In ker je zihr, zihr - vmes se risem skice, ki sem jih delal, ko sem
to razvijal… (s pomocjo casovnega stroja)
Alvaro sicer pravi da malo goljufam – jaz pa vztrajam da so te skice
ze v moji glavi, samo na papir jih se nisem dal - in naj si kar
pogleda v mojo glavo, ce mi ne verjame!

4:30 pm - se en sestanek - ko dobim sporocilo sem ves vesel da mam se
en biro – potem pa ugotovim, da so spet "head hunterji"… joj ta
zajedalski vmesni cleni – pa kdo to rabi. (ce mi najdejo sluzbo,
vzamem nazaj)

*

Ime igre: drzi vrabca v roki – lovi goloba na strehi.

Obstajata dva slaba scenarija:
Dobis en kar vredu biro ter z njim podpises papirje – takoj nato te
poklice en res dober.
Cakas na dober biro – med tem ti uide cist vredu biro in moras domov.

Mark mi predlaga naj se ne zadovoljim prehitro in naj raje malo rezkiram.

Rezultat bo odlocil naslednja tri leta zivljenja v NY.

Drzite pesti.

Ni komentarjev: