torek, 12. december 2006

24 - Ob-mesecnice

------------------------------ 26. Oktober 2005


3 mesece odkar sem zacel delat
6 mesecev od kar sem prisel (to je DANES!)
9 mesecev skupaj v NYC
12 mesecev od kar sva z Bojanom prvic prisla v NYC
12 mesecev do poteka vize - in odhoda domov ?
nekatere "ob-mesecnice" so v par dni gor ali dol..

Mogoce se komu zdi, "o, to je pa hitro minilo" Nic ne recem, v
Sloveniji morda... Jaz sme pa tu ze celo obdje. Ne! v bistvu ze ene
par obdobij.

Ambak, ko pomislim, da imam samo se 12 mesecev! Panika! Samo se eno
leto! Ajej! Koliko stvari moram se narest.

Tu pa se postavi zelo pomembno vprasanje: A bom sel cez eno leto res
domov? A si bom raje probal zrihtat naslednjo vizo (to se da se za
dodatna 3 in potem se 3 leta)? – kar, mimogrede, ni lahko…

hm

Zivljenje v NY sploh ni enostavno. Povsem nestabilno je. Se posebno,
ker sploh se nimam stalne druzbe. No ja v NY to ni enostavno. Sploh ce
si "padalec" tako kot jaz. Prevec se dogaja, da bi se lahko navezal,
za povrhu so si pa ljudje se zelo razlicni. To je pac stranski produkt
Svobode.
Pride cas, ko te to lahko malo potolce.
Ko pa zberem energijo: pa ni boljsega. Vcasih se nakljucno znajdem v
neverjetnih situacijah: smesnih, cudaskih, estetskih, intelektualnih…
Tu se da zelo enostavno nakljucno spoznavat ljudi. Rabis samo veliko
energije in se stvari zacnejo dogajat.

Torej: veliko je odvisno tudi kako se bo obracalo. Obcutek imam, da me
bo, ko bo cas za it domov, ze prijel hudic in bom naredil vse da se
ostanem tu.

"You love it, you hate it, and you just can't leave"

Po nekaj letih pa sigurno VEN! New York ni mesto, kjer bi clovek ostal
celo zivljenje. Veliko prevec napeto, stresno, tezko... Zivljenje tu
sploh ni "lepo", vsaj ne v tradicionalnem pomenu te besede.

*

Poleg vseh obletnic, smo danes se zakljucili s projektom v Miami-ju.
(interjerji gredo hitro – v parih tednih lahko speljes cel projekt) Se
dobro da je bil sedaj tam hurikan "Wilma". Za dva dni so "dol" zaprli
pisarne in smo imeli malo vec casa, da v miru koncamo. (no ja, v
bistvu, jaz sem imel malo vec casa - vse namrec risem jaz – sefe zgolj
koordinira )

Ce bi imel drzavljanstvo, bi me sedaj MOVK redno zaposlil, (do sedaj
sem bil na poskusni dobi kot freelacer). A si zamislite. Redno
zaposlen arhitekt. Ha. A ste ze kdaj videli kaj takega - pa ne gre s
to vizo.
No upam, da mi bodo vsaj zvisali placo (se ni bilo prilike, da bi se
menili – je blo treba koncat projekt)


in se za konec:
Da proslavim dejstvo, da sem ze pol leta ze v NYC in sem kljub temu
ostal normalen, se bom nasemil v banano in se sel na Union Square
olupit. Zraven bom imel pa se eno kost v usesu - tako za foro... he
he, kao da sem mal nor ;-)

Ni komentarjev: