torek, 12. december 2006

36 - vrgel tri iz sluzbe, upropastio dva biroja...

------------------------ 3.Julij 2006

V biro sem prisel, ko so/smo finishirali predlog za velikanski
projekt na Bahamih. Ko smo oddali, je sefe rekel - dobro... veliko si
nam pomagal - se te bomo rabili.

?!

V sredo, ko je bil cas za it domov, kubanec nasproti mene vstane in
nagovori cel biro: lepo je bilo delati z vami - goodbye.
Ze naslednji dan, sefe poklice kitajko na razgovor za zaprtimi vrati -
ko se vrne nazaj, se tudi ona poslovi od birja. baj baj

he he

si ze delam crtice - vrgel tri* iz sluzbe, upropastio dva biroja...

to bom napisal v svoj naslednji rezume - "dajte mi tisoc dolarjev, pa
NE bom delal za vas" :)

* tretja je Ling, ki je zgubila delo pri MOVK, kmalu za tem, ko sem
prisel tja... kasnje mi je Mark prizanal, da zato, ker sem bil jaz pac
bolj ucinkovit.



nekateri projekti ki jih delamo tu, niti niso tako slabi:
http://www.belongingstc.com - sem se pa na tej tocki odlocil, da se s
tem sploh ne bom obremenjeval... tu se ucim drugih stvari: kaksen je
proces dizajniranja, kako je biro organiziran, kaj delajo dobro in kaj
narobe...

imamo cel spekter od natancnega osivelega tehnicnega arhitekta do
enega najbolj gay interior designerjev, kar sem jih srecal...

ta kombinacija je lahko zelo mocna - so pa problemi s koordinacijo.
sploh designerski del je v tem biroju precej neorganiziran in celo
malo histericen.

*

najbrz se bom, ko mi potece viza pogajal: ce mi date vec $ se lahko
vrnem s turisticno vizo in delam se tri mesece. zacel sem namrec
razmisljat o magisteriju in bom za to rabil veliko denarja.


*

vceraj smo sli v zabaviscni park "six flags" v New Jersey-u

in seveda takoj na najvisji in najhitrejsi rollercoaster na svetu!

128 mph (200 km/h) v 3.3 sekundah
456 feet (140m) navpicno navzgor in nato navzdol

http://www.sixflags.com/parks/greatadventure/rides/kingdaka.html
http://www.sixflags.com/video/shared/greatadventure/kingda-ka_300.mov

ej! to je pa zakon!

obcutki so enostavno: "jet plane"

Ni komentarjev: