torek, 12. december 2006

20 - Miami

--------------------------------------------- 11. September 2005


V Petek sva z sefom Mark-om letela v Miami, popoldne pa ze nazaj… Jaz
sem sel zraven, da sem preveril osnovne mere na nacrtu, sefe pa se je
srecal z investitorjem.

V letalu je imel vsak sedez majhno televizijo, kjer si lahko izbiral
med 30 kanali. Med letom sem na CNN-u gledal prispevek o hurikanu
"Ophelia" kjer so tudi pokazali koliko letal leti blizu - tudi nasega.
Let je bil zelo miren in pilot sploh ni omenil kje letimo. (glej slike)

Takoj iz letala sva sla v garazo, kjer naju je cakal rentan kabrio
Mustang, bolj "svoh" varjanta s samo 200 konji. Na rampi podpises
papir, da je avto prevzet in to je to. Neverjetno kako enostavno je
zivljenje, ko imas denar.
Ker sva bila v Miamiju vse skupaj samo sest ur, je bil celoten ogled
mesta zreduciran na pol ure dolg ovinek skozi mesto. Ambak v pravem
Miami stilu - v Mustangu s spusceno streho! :-)
Naslednjic, ko gremo tja bom probal ostat cez vikend… Mimogrede,
sezona na Floridi se se ni niti dobro zacela, je se prevroce.

Investitor je po izgledu in nacinu govorjenja in energiji neverjetno
spominjal na Woody Harrelsona (glavni igralec v Natural Born Killers)
in je eden izmed glavnih graditeljev v Miamiju.
Moj sefe zasluzi majckeno, majcken koscek tega kar zasluzi investitor,
in jaz zasluzim majckeno majcken koscek tega kar zasluzi moj sefe.

Vceraj sem se Aleksu (glejte slike prodajalcev) pohvalil, koliko dobim
v enem dnevu, pa je samo rekel: "tako, je prav, na stvari je vedno
treba gledat pozitivno! Treba je bit zadovoljen z majhnim. A ves da
nekateri ljudje zasluzijo samo $50 dolarjev na dan, a si zamislis?"
Aleks je ze 12 let v Ameriki in ocitno ze dolgo ni bil "doma" v
Srbiji.

Ni komentarjev: