torek, 12. december 2006

21 - Coffee Box

--------------------------------------------------- 26. September 2005



Grafike
V zadnjih dveh mesecih sem na Union Squaru manjkal kar 4-krat,
polovico Sobot. Nikoli brez razloga!: 1 delo v sluzbi, 2 moja
razstava, 3 pocitnice, 4 razstava od www.severyn.com (z njim se menim,
da bomo kaj delali skupaj), ki je trajala do 7-ih zjutraj. :-)

In ce me ni na Union Squaru se napredek kar zaustavi. To je kot
reaktivno letalo, ko ugasne motor, zacne v trenutku zgubljat hitrost
in visino… tu je zrak zelo redek.
In vsakic znova ko sem tam, vidim kako pomembno je, da sem sel: vedno
dobim kaksno novo idejo, kaksen nov kontakt in zelo dober odziv od
ljudi, kar je gorivo, ki me poganja naprej…

Sluzba
povprecje se vrti okoli 50 ur na teden. V bistvu je ful panika, imamo
tri projekte, ki se bodo vsak cas izvajali. No ja, v primerjavi z
obdobjem, ko sem iskal sluzbo... mala malca ;-)
Za tiste, ki se ne veste, Ling so ze dolgo nazaj odpustili. Sedaj imam
novo sodelovko Nino. Malo sem ji fovs, ker ima ful lustno punco. :-)
Verjeli ali ne, Nina ne zna niti AutoCAD-a. Po vsem kar sem dal jaz
skozi da sem dobil sluzbo v NY, zaposlijo eno tako!!!
To je povzrocilo nekaj turbolenc v biroju. Sefe se ravno ni spomnil,
kaj naj naredi in nama je dal svobodo, da nekaj skupaj poguntava.. No,
no… caki mal… seveda sem vesel da lahko nekaj naredim - ambak ne z
njo. Vsak je naredil svoj predlog. Njen je bil seveda cisto brez veze.
Gradil se bo moj "Coffe Box"! Kasneje je sefe razvijal nekaksne
bizarne ideje, da je seveda on nad nama, da pa sva midva na istem
nivoju in da bi moral sodelovat z njo – whathever you say boss…
Njegova zena mi je kasneje (na samem) povedala, naj si vsega skupaj ne
zenem k srcu… da sem pomemben za biro in da me rabijo…

No, razen tega izpada se v biroju dobro stekamo… Sefe in zena sta
dobra, prijazna cloveka. – mogoce je bil to problem.
Razlog zakaj so Nino zaposlili tudi ni cisto brez veze. Punca zna bit
kar zajeban fant in je v biroju zato da klicari okoli…
In pa, ne narobe razumet. Z Nino se cisto dobro stekam :-) To so bile
turbolence med mano in sefom. Vcasih je prav zabavna. Zadnjic mi je
recimo cisto resno razlagala da TATU sploh nista pravi lezbijki – in
to, kot da bi bilo s tem nekaj narobe :-)

Trenutno so skoraj vsi projekti v aktivni fazi… Ko bodo koncani, bom
posvetil en NYC tej temi… Coffe Box in projekt v Miamiju bosta baje
zgrajena ze cez kak mesec. Tako da bodo mogoce tudi kake slike
narejenih projektov.

"Coffee Box" je majcken kafic (7 X 9 X 8 feet.) na prehodnem
stopniscu, ki je odprto tudi ponoci, zato se mora cez noc zaklenit. Od
tu izhaja ideja za njegov dizajn… Drug faktor je, da je v Brooklynu -
ta ima nek zelo poseben industrijski obcutek - res edinstveno okolje.
Nekaj povsem novega za mene. Stal bo dve ulici stran od nasega biroja
v "Dumbo area" – (na nasprotni obali Manhattna, takoj cez east-river)
Ime sta sefe in zena preimenovala v "Coffee Bean" – samo zato da me
jezita! :-) no ja, saj je v redu, saj mi je tudi novo ime cisto vsec…
Tudi materijalov nisem dolocil jaz, za to v glavnem skrbi sefova zena.
Koncept pa je cisto moj. Zaenkrat vse tece gladko in vse kaze, da bo v
NY majcken barcek, ki sem se ga jaz spomnil :-)

Ko smo ze pri lokaciji nasega biroja:
Kosilo ponavadi jem v parku s pogledom na Brooklyn bridge in downtown
Manhattan. To je eden najbolj slikanih pogledov na svetu: od
razglednic, turisticnih slik NY do scen v filmih... enkrat bom poslal
slike - samo zato mi boste fovs!

Tako!
Ce nekaj casa ne pisem, je to zato, ker cakam, da se v moji glavi spet
splete kaksna zanimiva zgodba. Zgodb namrec sploh ne pisem jaz, ambak
moj um. Jaz samo prepisem kar se splete tam cez teden. Ponavadi se to
dogaja na podzemni ali ko hodim po mestu...

Ni komentarjev: