torek, 12. december 2006

32 – on the road again

------------------------- 24. Maj 2006

Prejsnji teden se je prvic zgodilo, da ni bilo dovolj dela in sem ostal doma.
Pa sem se koncno dal skupaj in se zacel zanimat, kako je z delavno vizo, ki jo bom rabil, ko mi potece sedanja. (hvala za pomoc Luka)

Odvetnik, ki to rihta mi je povedal tako: Za vizo, ki bo zacela veljati oktobra, se lahko prijavis dokler jih ne zmanjka: predvidevam, da bo to enkrat avgusta. (vsako leto jih US vlada izda samo 65 tisoc). Vse skupaj bo stalo okoli $4000...

torej! se kar kmalu potrebujem biro, ki mi bo podpisal papirje za naprej!

Marka sem obvestil, da se morava pomenit o vizi in preostal prosti teden porabil za rihtanje portfolija, iskanje birojev... skratka: dal sem se v nizki start za iskanje nove sluzbe!

Danes pa se koncno vsedeva skupaj.
Ko prideva do tocke zaposlitve, sem jaz prvi povedal mnenje: V tem biroju je bilo super - ambak jaz si zelim se kam drugam, v NY sem prisel predvsem iskat izkusnje. (zelim si se spremembe, nove sodelavce, in seveda nazaj na Manhattan!!!)
Cutil sem, kako se je Mark oddahnil. MOVK sedaj tako ali tako ni v stanju, da bi mi lahko sponzoriral vizo.

Tako sem dobil njegov blagoslov, pomagal mi bo z rezumejem, obljubil mi je dobro besedo (v NY vedno preverijo, kako si se izkazal v prejsnjem biroju), nasplosno je zelo pohvalil vse kar sem oblikoval in konstrukcijske risbe ter mi povedal se nekaj slabih tock: ("google talk" je na prvem mestu - no ja...)
Za konec mi je predlagal, naj se probam prijavit v najboljse biroje, da imam kar dobre sanse.


Seveda sem pred veliko odlocitvijo: arhitektura ali interjerji ?
Agoniji sem se izognil na zvit nacin: poslal bom obojim, pol pa kdor da boljso ponudbo (ce bom sploh lahko izbiral)...
Sicer pa je glavna moc New Yorka v interjerjih. Trgovine so tu res neverjetne.
Razlog je, kaj pa drugega, zelene barve - dobra arhitektura je bolj znak prestiza in ponavadi ne prinasa veliko dobicka - interjerji pa ga.
Ce smo natancni! v biroju sploh nismo delali interjerjev ambak "branding design" - ("celostna podoba firme" - joj, kak se mi po slovensko to slisi ne-kul) - interjer je samo del vsega tega.
To pa seveda se ne pomeni, da v NY ni dosti dobrih arhitektov - samo da pac zidajo po celem svetu...

Sedaj moram se dokoncno dodelat portfolijo (Mark dal se par idej). Razposlal bom najbrz v nedeljo, tako da dobijo lepo v ponedeljek.

drzite pesti, da bo slo vse lepo skozi.


in kako se pocutim?
malce napet, fokusiran, svoboden, ...
skratka: Živ!

Ni komentarjev: