torek, 12. december 2006

26 - Union Square Borci

---------------------------- 3. Jaunuar 2006


Za Bozic smo sli na 110 ulico v najvecjo kateralo (se mi zdi da v
Ameriki?). Super vzdusje. Crkveno petje, duh po kadilu, krasna
osvetlitev… Res dozivetje.

V klasicisticno gotsi cerkvi je bilo razstavljenih nekaj modernih
umetnin. In poglej, poglej tudi slika od mojega kolega iz Union
Squara. To je tisti, ki dela v photoshopu in je velik navdusenec nad
mojim delom. Enkrat mi je dal izrezek iz New York Times-a, kjer je bil
clanek o njem. Clovek je namrec menih. Kar nekajkrat sva imela stant
skupaj, kar seveda pomeni, da sem se z njim pogovarjal tudi po vec ur…

Zdaj pred bozicem mi ni uspelo da bi sel prodajat. No ja. Tudi ce bi
imel cas in energijo to ni bilo mogoce.

Da dobis plac ni vec zadosti da prides ob 6-ih zjutraj. Ne. sedaj so
si Union Square borci rezervirali plac na zacetku in so tam cez cele
praznike. Cez noc placajo nekemu rusu, da varuje cez noc. Enkrat so
(po pricevanju nekega klosarja ?) ponoci prisli policaji v preobleki
in razbili vse mize ?

Za povrhu so ta plac okupirali se eni drugi tipi, ki prodajajo knjige.

Umetniki so se organizirali in se bojevali za prostor. Baje je bilo
veliko hude krvi, enkrat pa so celo vlekli noze ven… Cela drama.



Neverjetno kako so me bili veseli in so mi z premrazenimi izmucenimi
izrazi zagotovili, da je posel sedaj res dober in da je lepo biti
svoboden!

Vse spostovanje!

Komaj cakam, da se jim spomladi spet pridruzim.

Ni komentarjev: