torek, 12. december 2006

19 - Razstava

------------------------------------------------ 3. September 2005

ja sej vem, nekaj casa je trajalo...

ta mail je bolj kratek: pisem med delovnim casom,
moj racunalnik je se pri Benu. (na razstavi sem vrtel tudi animacije)

razstava je bila super
30-40 ljudi cez cel vecer...
dobre kritike... dobra druzba... :-)

da sva jo pripravila sva delala cel Petek in v Soboto do zadnje minute...
V Nedeljo pa je bilo treba pospravit vse ven iz sosednjega stanovanja,
ki ga je Ben dobil na posojo cez vikend...
V Ponedeljek pa direkt na delo, kjer je seveda velika guzva...

med razstavo nisem slikal :-( velika napaka!!!
slike, ki jih dobite so ali pred, ali po razstavi...
Ben je slikal nekaj malega. ambak se nisem videl slik.

zdaj sem v nekaksnem post stanju. rabim malo pocitnic
V ponedeljek je praznik -> to bodo sedaj moje pocitnice :-)


------------------------------------------------- 5. September 2005

NYC 14.del - Pocitnice

Fire island - otocek ob Long Islandu.
Long Island je otok na katerem sta Queens in Brooklyn in se razsteza
naprej na vzhod nekaj 100 km. (glejte zemljevid)
Z zeleznico sem se peljal dobro uro, nato se malo z ladijco.
Kdo bi si mislil, da so tako lepe plaze tako blizu.
Za pesceno plazo ki se v nedogled razsteza v obe smeri so vikendi.
Nekateri imajo zanimivo arhitekturo, nekateri kaksne zanimive kipce,
vmes so gostilnice, raznoliko rastlinje... kar prijetno, moram rec.

Table so opozarjale, da je 5 September (danes) zadnji dan za kopanje.
(potem ni vec resevalcev iz vode - no ja...) Mimogrede danes je bil
Labor day - Dan dela.

Torej poletje je mimo. Zaceli so se dnevi brez pretirane vlage.
Sedaj ste mi lahko kar precej nevoscljivi. Jesen v NY je krasna. Dosti
toplejsa od nase (indijansko poletje)... Ko sva lani z Bojanom prisla
v Novembru, je bilo se zelo prijetno :-)

Se dobro da velja faktor 7, sicer bi si ze mislil da je ta dan pocitnic malo kratek :-)

Ni komentarjev: