torek, 12. december 2006

28 - For Eyes

---------------------------- 6. Januar 2006


Evo frisne, se tople slike iz Bostona. Mark jih je naredil tik pred
odprtjem prve iz verige trgovin z ocali: "For Eyes".

Osnovno skico je naredil se preden sem prisel v biro, ves cas pa je
njegova zena Lauren izbrala barve in materijale. (glej sliko
"1-skica-Mark-Oller")

Potem pa so me pa bolj ali manj pustili, da delam na prezentaciji in
izboljsavah. Dobil sem nekaj osnovne koordinacije, sicer pa sem F5,
F-12 F-15 in F-24 oblikoval jaz.
Za "Blue Plate Special" mi je oblikovni namig dala Lauren (v tlorisu
je oblika enaka, kot njihov znak), obliko pa sem potem razvil sam
(smesna, ne? - kot ena zival, z racjimi nogami (podstavek) in ocmi ter
trepalnicami (ogledala in reklame)... sploh nisem verjel, da bo to slo
v izdelavo) dokoncne popravke sva naredila z Markom (predvsem naklon
miz, da ocala bolje stojijo)
Seveda sem zraven zrisal se nacrte in detaile…
Aja - tista velika "luc" nad "blue plate special"... ce se komu zdi da
ne pase? meni se tudi tako zdi...

Naslednja trgovina bo stala v Chicagu (nacrti so ze koncani) in za njo
se ena v Montgomeryville (kr' nekje v Ameriki – za to trgovino smo
uporabili ene kose iz prejsnje trgovine ker so malo cenejsi – tam ne
bojo opazili ;-), in takoj zatem se ena v Miamiju…
Mark je enkrat zelo na hitro omenil stevilko 30… bomo videli. Najbrz
je bolj odvisno od poslovnih rezultatov trgovine, kot nas…
Mimogrede – lastnica verige je hcerka od tistega graditelja v Miamiju.
Sefe pravi da njihov posel ravno postaja "billion dollar", in da so
skrti ko pes!


Zal pa ne morem se poslati slik od Coffee Box-a. Temu projektu sta se
namrec zgodili dve veliki katastrofi:
- Risanje detailov je prevzela Nina, kar ji je vzelo skoraj dva meseca
– niti ne morem rect, da je risala na roke: ucila se je risat na roke!
Sploh nisem smel prevec gledat v tisto smer, da mi ne bi se bolj padla
delavna morala.
- Zdaj pa je se clovek, ki naj bi to izvedel, dobil raka.
Ne vem katera katastrofa je vecja?


In se to:
Nas biro vecji se za enega clana: Mark in Lauren sta dobila otroka: Max-a

Ni komentarjev: